Music Jam: Друг такъв клуб няма

Моля, консумирайте отговорно
февруари 1, 2021
In vino veritas
февруари 1, 2021
  • ПРОЕКТИзграждане на цялостна бранд идентичност за елитния музикален клуб на България
 

Лого, визуални стандарти, ключови графични елементи, "глас" на марката, пълна програма...

Когато поставяш основите на нов бранд с амбицията да бъде "Най-добрия в страната", трябва да обмислиш добре всеки детайл, до последната подробност.

Обемът комуникационни материали беше предизвикателство сам по себе си... Безкрайни банери, постери, флайъри, билборди, баджове и пропуски, дисплеи в билетния център, менюта, брандиран мърчъндайз... И всичко трябваше да запази една обща логика и да се придържа към общите принципи на младия бранд. Чак тогава дойдоха... ордите от най-различни групи и техните мениджъри - всеки с различно лого, цветове, стандарти, снимки, изисквания и капризи.

Отчитайки сложните обстоятелства, считаме, че се справихме доста добре и успяхме да наложим Music Jam като елитна концертна локация и гореща точка на бъгарската музикална сцена. И тази история съвсем не е приключила...