Създаване на лого, идентичност и история на съвсем нова марка в изключително конкурентната категория на киселите млека си е предизвикателство отвсякъде, меко казано. Дори да имаш реално USP – първия ацидофилен продукт на местния пазар. Разработването на прост и все пак игрив, отчетливо видим и четлив логотип беше първата крачка. След това избрахме изключително популярните "Златни момичета" на българската художествена гимнастика за лица на лансиращата кампания - перфектни модели за подражание по отношение на здравословно хранене и начин на живот. Фотосесия, тв спот, всичко. А да, киселото мляко е много вкусно, между другото.
П.П. И за разлика от Фредерик Бегбеде, който се гавреше с рекламата на кисело мляко, пропит от интелектуално отегчение и омерзение, ние завършихме проекта с усмивка.